Volle maand - Reisverslag uit Felsted, Verenigd Koninkrijk van Eva Trompetter - WaarBenJij.nu Volle maand - Reisverslag uit Felsted, Verenigd Koninkrijk van Eva Trompetter - WaarBenJij.nu

Volle maand

Blijf op de hoogte en volg Eva

16 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Felsted

Precies 2 week geleden kwamen mijn ouders en zusje hier, super leuk natuurlijk! Ik had 3 dagen 'vrij' maar ze bleven tot woensdagmiddag. We hebben echt genoten en veel maar ook weinig dingen gedaan.Een lange dag in London geweest, met een bustrip door de stad etc, uiteten, stad opgezocht, dorpjes en auto gereden want dat is hier echt nodig, een auto. Daarnaast was het super fijn om bij ze te zijn, dat er mensen zijn, gezelligheid. En toen ze weggingen.. ja dat is nog steeds moeilijk en ja ik kijk uit naar de 24e want dan ga ik ei-n-d-e-l-i-j-k voor 6 dagen naar huis.

Afgelopen week was soms wat beter, er gebeurd een hele hoop en nog steeds voel ik zoveel eenzaamheid. Het zal wel niet weggaan. Het gezin is hetzelfde, er zijn sommige momenten wat goed is. Wel zeldzaam.

Heb deze weken 2 keer geholpen op een school, of gewoon daar 'zitten' in een engelse klas bij kinderen rond de 10 jaar. Dan rij ik met t'fietsje de heuvel op en een stuk verderop is de school. Dit is wel leuk, daarna terug en doe de rest van de dingen in het huis. Of andere 'taken' wat ik nog steeds wil doen, een heel lijstje.
Maar het alleen zijn.. dat ben ik nu al zat.

Even een korte update, ik ben zeker met mijn gedachten bij jullie.
Don't forget!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hallo lieve lezers, De komende tijd word een hele spannende en nieuwe periode in mijn leven. Ik ga naar Engeland. Graag wil ik jullie op de hoogte houden. Jullie kunnen mijn verslagen lezen en reageren, maar ik vind het natuurlijk ook altijd leuk om op jullie app of bel-berichten te antwoorden. Ik hoor graag van jullie en zal zo nu en dan een verslagje schrijven. Greetings, Eva

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 2840

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 31 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: