Het is bijna zover - Reisverslag uit Ruinerwold, Nederland van Eva Trompetter - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Ruinerwold, Nederland van Eva Trompetter - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Eva

07 April 2015 | Nederland, Ruinerwold

Vandaag ontzettend veel gedaan, gepakt en dingen nog geregeld. Morgen laatste gesprekjes, telefoontjes en dingen inpakken. Het gaat zo snel..
Ik heb expres (bijna alleen maar) nieuwe kleren meegenomen, verzorgende producten, make-up spul en allerlei nieuwe spulletjes zodat ik wel moet. Ik dwing mezelf gewoon het te gebruiken. Zit alleen wel op behoorlijk wat overgewicht, oeps!

Vanavond nog even met het gezin geskypt, ze zullen morgenavond op het vliegveld staan. Spannenddd! Alleen vliegen, voor de 2e keer.
Ik heb er veel zin in maar kijk er ook tegen op..

De drukte van de afgelopen 2 weken is zo'n contrast met de weken hiervoor. Ik ben heel benieuwd hoe het daar zal gaan.

Hou jullie op de hoogte, tot over een HELE LANGE TIJD!!
Alles is morgen voor de laatste keer, zo denk ik er elke keer over na. Laatste keer Dena uitlaten, met haar spelen, rondje met mam, tv kijken noem maar op. Dat geeft niet, maar ik zal heel veel ook gaan missen!

  • 07 April 2015 - 20:24

    Josien Smits:

    Lieve Eva, nu lijkt het alles voor het laatst doen, maar vanaf morgen doe je alles voor het eerst! Dat is spannend, moeilijk, eng. Maar ook leuk, uitdagend en een nieuw begin. Denk aan wat ik gezegd heb over de eerste week. Als ik het kon, kun jij het zeker!! Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Heel veel succes. Xxx

  • 07 April 2015 - 20:26

    Yvonne :

    Heeej,

  • 07 April 2015 - 21:33

    Julia:

    Lieve eef!! Zet hem op! Dikke knuffel

  • 07 April 2015 - 22:10

    Jechien:

    hallo Eva

    Een hele goede reis en veel succes daar.
    Je komt terug met heel veel ervaring en goed Engels sprekend
    groeten Theo en Jechien

  • 07 April 2015 - 22:18

    Leonie:

    Nu al zo trots op jou! Neem je rust en tijd om je op je gemak te voelen en ook al duurt het een paar weken: het komt vanzelf. Hele dikke kus en ik zal al je verslagen lezen!
    Dikke kus, xxxxxx

  • 14 April 2015 - 21:41

    Wij:

    Lieffie,

    Wij zijn apetrots op jou wat je doet zoals we kunnen het niet vaak genoeg zeggen!!

    Dikke knuffel XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hallo lieve lezers, De komende tijd word een hele spannende en nieuwe periode in mijn leven. Ik ga naar Engeland. Graag wil ik jullie op de hoogte houden. Jullie kunnen mijn verslagen lezen en reageren, maar ik vind het natuurlijk ook altijd leuk om op jullie app of bel-berichten te antwoorden. Ik hoor graag van jullie en zal zo nu en dan een verslagje schrijven. Greetings, Eva

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 2854

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 31 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: